Sjukdag

                                                     image27


Jag är sjuk idag. Förkyld. Tänkte att jag kan passa på att skriva ett inlägg eftersom jag aldrig har tid annars.
Tror jagska vara hemma i morgon också. Jag får ju 80 % av lönen och det är bra att bli frisk. Jag brukar nämligen aldrig hinna bli frisk för det är alltid något man bara måååste vara med på eller göra.
   Idag har jag sytt för första gången i hela mitt liv. Jag önskade verkligen att jag kunde sy men icke! Jag skulle flytta på några knappar i en kjol, höll nog på och pillrad med den kjolen i en timma. När jag sprättade gick sprättgrejen av! När jag väl var klar såg knapparna satt helt snett! Jag som måste lära mig sy, ska ju sy om min nyårsklänning. Ja, jag vet redan vad jag ska ha på mig. Jag brukar knappt fira nyår men i år måste jag göra det för att jag har en så snygg klänning som jag hittade på Myrorna. Klänningen hängde bland Halloweenkläderna, haha! Folk förstår sig ju inte på sånt där...men jag klagar inte. Den vackra klänningen fanns ju kvar till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0