ägaren av denna blogg.

Nu har jag också fallit för bloggtrenden. Kul men samtidigt lite press på en att man måste ha ett sånt där kul och händelserikt liv. Jag säger inte att jag är missnöjd med mitt liv men det senaste året har det blivit lite för mycket skola och alldesles för lite av allt annat.

Nu har jag i alla fall tagit studenten (gick på Karolinska Läroverket, estet med inriktning dans) vilket är bland det bästa jag gjort i hela mitt liv. Inte just studentdagen i sig, den var ganska överkattad, utan just det här efteråt, att äntligen få göra vad jag vill och slippa ångesten, stressen och pressen.

Nu har jag äntligen fått ett jobb på VM Media i Örebro där jag håller kontakten med Volvos kunder. För pengarna ska jag åka till Indien eller Thailand som volontär i 2 månader. Göra lite nytta. För det är det jag längtar efter; resa och göra nytta och då är ju en resa som volontär perfekt eftersom jag troligtvis reser själv (eller med Jenny).

Nu ska jag äta frukost. Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Mulle

Weeii , Karolinska läroverket , shalalalala lalala laaaaaaa!

2007-09-15 @ 04:11:08
URL: http://www.sannorlunda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0