Höstdag

I lördags fikade jag med Carro och Carro på Bara vara. Carro röd köpte en söt mössa och jag ett par skor. (Igen)


Igår var jag full av energi och gjorde massa saker (för en gångs skull):
  • Hjälpte mamma med maten.
  • Bakade två kladdkakor.
  • Städade mitt rum.
  • Övningskörde.
  • Pluggade lite körkortsteori.
  • Läste i Mina drömmars stad.
  • Gick en promenad runt lilla lindesjön.
  • Monterade i hop en garderob (eller inte hela garderoben men ändå, det tog sin tid).
  • Rensade ut kläder jag inte ville ha och hängde in i min nya garderob. (Bästa på hela dagen!)
  • Skrev tackkort (studenten).
  • Myste med Robert.
Nedan kan ni se mina garderober. Och jag får ändå inte plats. Insåg at jag nog har ganska mycket käder men vill inte resna ut så mycket heller för helt plötsligt vill man ha den där gamla tröjan man aldrig trodde att man skulle använda igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0